2011 m. balandžio 7 d., ketvirtadienis

Labai juokingi anekdotai

Neseniai susituokę sutuoktiniai kalbasi. 
Žmona: - Aš turiu savo taisyklių. 
Pirmadienį visada myliuosi. O penktadienį aš einu su draugėm į barą. 
Vyras: - Pirmadienį,nesvarbu ar kieno gimtadienis ar kokios šventės aš su draugais einu lošt kazino. Trečiadieni, nesvarbu ar kieno gimtadienis ar kokia šventė aš visada einu į barą. O penktadienį visada myliuosi. Nesvarbu ar esi namie ar ne...

---------------------

Sporto klubo vyrų drabužinėje įkyriai skamba kažkieno mobilusis telefonas. 
Galop vienas vyriškis įjungia laisvų rankų režimą: 
- Klausau… 
Moteris: 
- Brangusis, čia aš. Tu klube? 
Vyras: 
- Taip. 
Moteris: 
- Užėjau į vieną parduotuvę ir, žinai, radau tokį puikų odinį paltuką. Ir tik 1000 eurų! Ar galiu jį nusipirkti? 
Vyras: 
- Na, jei jau taip nori, pirk. 
Po poros minučių vėl suskamba mobilusis. 
Moteris: 
- Dar buvau užsukusi į Mersedesų saloną. Kokie puikūs naujieji modeliai! Vienas man ypač patiko. 
Vyras: 
- Kiek? 
Moteris: 
- 60 000 eurų. 
Vyras: 
- Gerai, bet už tą kainą kad man būtų visi privalumai. 
Dar po minutės vėl sučirškia skambutis. 
Moteris: 
- Tu - nuostabus! Ir dar… atsimeni, mes buvo nužiūrėję tokį namą? Tai va, jis vėl parduodamas. Jie prašo 950 000 eurų. 
Vyras: 
- Na, gali pasiūlyti jiems 900000. 
Moteris: 
- Gerai. Pasimatysim vėliau. Myliu! 
Vyras: 
- Iki. 
Vyriškis išjungia telefoną. Aplinkui stovintys vyrai nustebę susižvalgo. 
Vyriškis: 
- Gal kas žino, kieno čia telefonas?..



Komentarų nėra: