2011 m. kovo 22 d., antradienis

Visokiausi anekdotai :)

- Daktare, aš jau ilgai viduriuoju. Po 10 kart per dieną lakstau į tualetą. - Sesele, duokite jam laisvinamųjų. Dabar nelakstysite, o gyvensite tualete. Sekantis!
----
Tik tuomet, kai pirmoji beždžionė paėmė į rankas lazdą, kitos pradėjo dirbti.
----
- Kas čia per tatuiruotė pas tave ant nugaros? - Čia ne tatuiruotė, čia žmona ant gazo paspaudė, kai aš garažą atidarinėjau....
----
Ateina vyriškis pas gydytoja...ir sako jam: 
- Gydytojau, aš esu gėjus. 
- Leiskite atspėsiu jūsų profesiją. Jūs turbūt esate dizaineris. 
- Na ne, ne dizaineris. 
- Tai tada jūs gal kirpėjas? 
- Ne, deja ne kirpėjas. 
- Tai turbūt foto modelis. 
- Na ne... 
- Tai kokia jūsų profesija? 
- Aš stalius. 
- Tai bl*t, koks tu gėjus... tu pyderas

Komentarų nėra: