2011 m. gegužės 1 d., sekmadienis

Anekdotai apie vyrus ir moteris...

Vyras:
- Brangioji, nori aš tau ištrauksiu žvaigždę iš dangaus?
- Jokių žvaigždžių! Šiandien tu sėdi namie!

-----

- Kada tavo vestuvės?
- Birželio 21.
- Čia tada, kai trumpiausia metuose naktis?
- Taip.
- Bailys!!!

-----

- Brangioji, tu nuostabi, kaip šitos gėlės!
- O aš galvojau aš nuostabi, kaip auksinė apyrankė…
- Ne. Tu nuostabi, kaip šitos gėlės…..

-----

Vėlų vakarą Štirlicas ejo namo ir tamsiam skersgatvyje jį užpuolė burys prostitučių. Štirlicas tik per stebuklą išisgelbėjo… kitą rytą stebuklas sutino ir trukdė vaikščioti…

-----

- Viskas, palieku tave, Jonai… Tu dar gailėsies – aš išeinu pas kitą vyrą !!!!!
Vyras tyli. Mąsto…..
- Nesupratau… Kodėl turėčiau gailėti kito vyro ????
-----

Žmona vyrui:
-Nenoriu gyventi su tokiu šykštuoliu! Štai vestuvinis žiedas!
Vyras:
-O kur dėžutė?

----

-Vyras jau dvi savaites padeda namuose – prižiūri vaikus, gamina valgį, vaikščioja po krautuves, žodžiu, daro viską!
- Kaip tu šitą pasiekei?
- Jis pats taip nusprendė. Mat perskaitė žurnale – jei šeimininkė labai pavargsta, ji seksualiai tampa labai pasyvi.
- Ir padėjo?
- Dar nežinau… Dienai pasibaigus, jis vos pasiekia lovą…

-----

Vyras visą dieną įdėmiai stebi televizorių. Žmona atneša jam kavos. Sutuoktinis paragauja gurkšnelį ir piktai sušunka:
— Ji be cukraus! Juk tu žinai, kad aš nekenčiu kavos be cukraus!!!
— Žinau, brangusis, bet taip norėjosi išgirsti tavo balsą.

-----

Grižta vyras iš žūklės. Paspaudžia skambutį ir laukia. Niekas neatidaro. Spaudžia dar kartą. Pagaliau duris atidaro pusnuogė žmona.
-Kodėl neapsirengusi?-ir tuo metu pamato pusnuogį vyrą,
-Ką tas čia daro?
-Žuvies parnešei? - pertraukia jį žmona.
-Na taip.
Tai gerai, už mano nugaros stovi žuvies kepėjas…

Komentarų nėra: