2010 m. rugpjūčio 27 d., penktadienis

Anekdotai...

Turistas paklausė praeivio:
- Jeigu aš eisiu šia gatve, tenais bus
traukiniu stotis?
- Ar eisit ar neisit, ji ten vis tiek bus.

***

Jaunutė sekretorė rašo diktuojama
laišką. Po "diktanto" ji klausia:
- Gal galėtumėte pakartoti, kas buvo tarp
"Gerbiamas pone" ir "Nuoširdžiai jūsų"?

***

Vyksta teismas. Prokuroras už vagystę
pasiūlė penkerius metus.
- Gerbiamas teisėjau, aš esu nekaltas. Jeigu
prokuroras prašo penekerių metų, tai ir
duokite jam.

***

Blondinė egzamine:
- Dėstytojau, kaip teisingai rašyti: Iranas ar Irakas?

***

Pas butų valdytoja įbėga susinervinęs
žmogelis:
- Kai lyja lietus, i mano butą teka vanduo.
Kiek laiko tai tęsis?
- Iš kur man žinoti? Aš juk ne meteorologė.

***

- Vakar kovojau dėl merginos.
- Su kuo?
- Su žmona.

Komentarų nėra: