2010 m. rugpjūčio 28 d., šeštadienis

Klientai

Klientas: "Jei aš apmokėsiu skolą, ar ištrinsite mane iš juodosios dėžės?"

 

Klientas: "Aš noriu siųsti diafragminius pranešimus"......

 

Klientas pradeda pokalbį: "ČIA TOKS DRAUGELIS SKAMBINA..." Konsultantas: ...........Žiūriu - akurat

Klientas: "atidarau aš, ten wap go go* ir niekas neišeina, šliužas* ar kitoks žaltys blogas, man sako..."

 

**** *čia apie google *šliuzas turetu buti Klientas rėkia dėl kredito limito nustatymo ir galų gale padaro išvadą "geriau tele bim bam tinklas"..

Klientas: Gerbiama Bitute, man Ezys negali prisiskambinti-????? Mirkt Klientas: Aš jūsų senas klientas, tai gal galėtumėte sujungti mane su užsienio abonentu? Noriu pakalbeti...... Ir pradeda diktuoti švedišką numerį.....

 

**** Klientė: "Aš verkiau ir verkiau, kai niekaip nesusitariau.."

 

**** Artėja 22.30, paskambina klientas... ir sako: "Monika, aš bandau rašyt žinutę, o vietoj to, kad man rašytusi "Monika, aš tave myliu" man atsiranda kažkokie brukšniukai..."

 

**** Klientas: Noriu užsisakyti deklaraciją...??? (Gal skambučių išklotinę??)

 

**** Skambina įkaušęs klientas. Pageidauja užblokuoti savo telefoną. Klientas: Aš vaikščiojau po Vilniaus Laisvės alėją ir pamečiau telefoną...

 

**** Klientas skambina pranešti, kad pavogtas jo telefonas.

Konsultantė: Kieno vardu sudaryta sutartis?

Klientas: Įmonės - Salantų vidurinė mokykla.

Konsultantė: Jūs dirbate šioje įmonėje?

Klientas: Taip.

Konsultantė: Jūsų pareigos?

Klientas: Mokytojos vyras........

 

**** Klientas: Noriu paskambinti į Bulgariją, bet man nepajungti tarptautiniai skambučiai.

Konsultantas: Gerai, tuojau pat pajungsime.

Klientas: Nors kokiai valandai pajunkite...

 

**** Klientas: Čia toks chuliganas skambina, kuris sąskaitų neapmoka.

Klientas: Laba diena.

Konsultantė: Laba diena. Klientas: Gal galėčiau jums vėliau paskambinti?

Klientas: Dievushka, skazite pazalsta kak mnie uznat shto abonent paluchil moi sms?

Konsultantė: V nachale sms pastavte znak krichalki (šauktuko ženklą)..

Klientė: - Kada man pagaliau pajungsite Siemens C45? Aš sąskaitą jau apmokėjau.

Klientas: Koks Airijos kodas? Konsultantas:- +353

Klientas: Toks pat kaip ir Omnitely?

Konsultantė: o jūs... lietuviškas visas? ee... ta prasme - meniu lietuviškai?

 

**** Klientas: Laba diena, ar Jonavos kodas pasikeitė?

Konsultantas: Taip, naujas 349. Klientas: Dėkui, galime baigti ryšį.

 

**** Klientas: noriu prisiregistruoti

Konsultantas: ką prisiregistruoti?

Klientas: nu papildyti... dabar yra Labas, o noriu prisiregistruoti, kad būtų Pildyk, Tele2

 

**** Konsultantas: Kieno vardu registruotas telefonas?

Klientas: ..... Konsultantas: asmens kodas? Klientas: eee... paprasčiau ka nors negalit paklausti?

 

**** Abonentas klausia: "Ar dar galioja tas žaidimas, nuo dvyliktos vakaro po penkis centus i Bitės tinklą?

 

**** Skambina klientas ir sako: "duokite Moniką, noriu su ja pabaigti ....."

 

**** Klientas: Matote aš tris mėnesius palapinėle gyvenu...

Konsultantas: ???

Klientas: ...piketuoju dabar prie Seimo, bet aš tikrai sumokėsiu, jūs negalvokite, kad aš skolininkė kokia, tik dabar neturiu pinigėlių, badauju palapinėj...

Konsultantas pasižiūri į mokėjimus ir pamato, kad ji jau gavo 6 sąskaitas, o apmokėjo tik 1... Jūs nesijaudinkite, ji NE SKOLININKĖ...

 

**** Klientas: Man buvo išstatyta sąskaita, aš ją PATENKINAU o telefoną vistiek užblokavo ...

 

**** Klientas: Susitariau kad paskambinsiu vienam abonentui. Skambinu, o man sako "Su abonentu nėra galimybės susisiekti".

 

**** Konsultantas: Kad telefonas yra ne ryšio zonoje, ar išsikrovęs, ar išjungtas.

Klientas: O telefoną galima išjungti?....

 

**** Abonentė skundėsi, kad kai jai skambina, girdisi toks pranešimas: "abonentė šiuo metu mylisi..."Šypsena))

 

**** Klientas: Noriu pasinaudoti bitės paslaugomis, bet jos man nepasiduoda....

 

**** Klientas: Norėjau paklausti kodėl man vieną galą atjungė?

 

**** Klientas: Klausykit, aš norėjau paklausti kiek man čia kainuoja reikalas?

 

**** Klientas: Girdėjau, kad nuo liepos 1 dienos naktį SMS siuntimas tik 5 cnt. ta prasme: jei aš siųsiu, tai man priskaičuos 5 cnt.?

 

**** Konsultantas: Pasakykite, prašau, kokia pas Jus sąskaita?

Klientas: Hansa banke 3000Lt, Snore 3500Lt

 

**** Klientas: Aš norėčiau mamai gimtadienio proga padovanoti Bitę GSM.

 

**** Klientas: Labas vakaras, o kiek kainuoja NOKIA 3110 pokalbio minutės kaina?

 

**** Klientas: Pas mane ERICSSON FLARE aparatas.

 

**** Konsultantas: Koks jūsų telefono modelis?

Klientas: Bitė GSM.

 

**** Klientas: Mes negalim įjungti telefono, ką mum daryti?

Konsultantas: Sakykit prašau, kas užsirašo telefono displėjuje?

Klientas: ENTER PIN CODE.

 

**** Klientas: Gavau žinutę, kad Omnitel ir Bitė susijungia ir man padvigubės pokalbių kainą.

 

**** Klientas: Norėčiau, kad pajungtumėt man telefoną. Vakar nusipirkau LABAS komplektą, bet jis neveikia.

 

**** Klientas: Kiek sugeba Bitė GSM?

 

**** Kliente:- Mus domina Siemensas S35. Ar jo baterija yra lytinė?

Konsultantas:- Taip, baterija yra ličio.

Komentarų nėra: