2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

Anekdotai....

Važiuoja du narkomanai su mašina, sankryžoj pamatė, kaip užsidegė raudonas šviesoforas:
- Žiū geras, ne?
- Aha, veža.
Užsidega geltonas.
- Išvis nerealiai kaifas, matei?
- Nuuu, palaaa… aš ir kaifuoju!
Užsidega žalia.
- Eik tu sau, matei?
- Aš jau išvis skraidau, kaifas!
Vėl užsidega raudona.
- Eee, šitą jau matėm, važiuojam toliau!


-----

Sėdi porelė vakare po alyvų krūmu mėnesienoje.
- Ar matai tą mažą žvaigždelę danguje?
- Aha, matau…
- Ten tu… O ar matai ana didelę žvaigždę?
- Matau…
- Tai va ten aš esu.
Po kurio laiko jis vėl klausia:
- O matai va tas dvi žvaigždes didesnę ir mažesnę viena ant kitos?
Ji viltingai prisiglaudžia arčiau:
- Taip, matau, matau, matau.
- Tai va, ten – aš ant javos!

-----

Vaikinas sako savo mamai:
- Šiandien pas mane ateis 3 merginos, vieną iš jų aš ruošiuos vesti. Tu pasistenk atspėt kurią, gerai?
Po to, kai merginos išėjo, vaikinas ir klausia:
- Na, kaip tu galvoji kuri?
- Viskas aišku, ta, kuri per vidurį sėdėjo.
- Nu nieko sau! O kaip atspėjai?
- Ai, ji jau dabar mane nervina.

-----

Bendra Rusijos – J.A.V. kosminė įgula skrenda virš Rusijos. Amerikiečiai su prietaisais stebi Žemės paviršių. Staiga vienas amerikietis sušunka:
- Klausykit, labai keistas dalykas. Kaskart, kai skrendame virš Rusijos, aš nuolat matau žmones su teleskopais, tūkstančius tokių žmonių. Jūsų tauta labai domisi astronomija?
- Ne, – atsako rusas, – jie tiesiog geria tiesiai iš butelio.

------

Ateina sūnus pas mamą ir klausia:
- Mama, o kas dovanas neša? Kaledų senis?
- Taip, sūnau.
- O kas vaikus atneša? Gandras?
- Na taip, tu teisus.
- O tai kam mes tėtį laikome?

Komentarų nėra: