2011 m. sausio 2 d., sekmadienis

Auksinės mintys naujiems metams

1) Darbdavys neprivalo mokėti darbuotojui, nes darbuotojas gali ir po darbo užsidirbt. Nebūtina gi sėdėt namie ir spoksot į televizorių. Tokio daikto darbuotojo namuose nė neturi būt.Darbuotojui gana pavalgyt ir apsirengt. Valgyt – liesai, rengtis – striukai. Tik toks darbuotojas suksis sparčiai.

2) Darbdavys turi turėt teisę mušti darbuotoją. Tik žinodamas, kad bet kada gali gaut į kailį, darbuotojas dirbs mitriai ir kokybiškai.Blogiau dirbančius galima užmušt, o jų vieton priimti kitus. Sumažės nedarbas. Geras darbuotojas džiaugiasi, kai darbdavys jį muša, nes jaučia, koks yra reikalingas. Jei darbdavys muša darbuotoją devynis kartus iš eilės, darbuotojas – devintame danguje, nes supranta, kad yra nepakeičiamas.

3) Yra darbuotojų, dirbančių dėl to, kad Lietuvai būtų geriau. Bet Lietuvoj tokių dar nėra.

4) Kad ir kiek keltum atlyginimus, darbuotojas niekada nepasakys: „Stop! Jau gana! Ką jūs darot?” Tai reiškia, kad darbuotojas nėra sąmoningas. Kažin ar tokiam išvis galima leisti ką nors dirbt.

5) Gyvuliai, beje, išvis negauna pensijų. Sako: žmonės – ne gyvuliai. Sakyti galima daug ką...

6) Jei žmona man neduoda pinigų, aš pagrasinu: „Paprašysiu Europos!” Nusigandusi moteriškė pameta keletą litų. Europa turi krūvas pinigų, bet erzina žmogų: „Pateikite projektą!” Lyg jai rūpėtų mūsų projektai... Tačiau kas daug turi, tas ištvirksta ir išsidirbinėja. Mano žmona man niekad nesako: „Pateikite butelio projektą!” Užtat aš ir neprasidedu su Europa.

Komentarų nėra: