2011 m. sausio 7 d., penktadienis

Blondinių anekdotai...

- Aš labai susirūpinusi. Jau vėlu, o mano vyras dar negrįžo iš darbo. Ar tik neįsitaisė meilužės?
- Nereikia iš karto tikėtis blogiausio. Galbūt jį suvažinėjo automobilis!
------
- Aš negaliu eiti į teatrą su vyru. Pirmame tragedijos veiksme jis jau ima ašaroti.
- Ir aš. Manasis pradeda ašaroti, kai einu pirkti bilietų.
------
- Aš neseniai skaičiau,kad iš dešimties santuokų tik viena būna laiminga. Ką jūs apie tai pasakytumėte?
- Nieko. Aš tik trečią kartą ištekėjau.
------
- Aš niekada neabejojau savo žmonos ištikimybe iki to laiko, kol mes nepersikraustėme iš Genujos į Florenciją.
- O kas atsitiko Florencijoje?
- Aš pastebėjau, kad Florencijoje tas pats laiškininkas, kaip ir Genujoje.
------
- Aš noriu, kad deimantai, kuriuos man reikia užsidėti pirmame veiksme, būtų tikri,- sako kaprizinga artistė.
- Gerai, bus tikri,- atsako šypsodamasis direktorius.- Viskas bus tikra: deimantai pirmame veiksme ir nuodai – paskutiniame.

Komentarų nėra: