2011 m. sausio 10 d., pirmadienis

Anekdotai...

– Brangioji, štai jau dešimt metų, kai į klausimą apie tavo amžių aš atsakinėju taip, kaip kažkada susitarėme: “Trisdešimt vieneri metai”. Atleisk, bet man jau nebepatogu.
- Nepatogu? Nesąmonė! Tegu visi žino, kad tu ne iš tų, kurie šiandien sako vieną, o rytoj kitą.

– Brunetė, blondinė ir šatenė mokosi trečioje klasėje. Kuri iš jų turi didžiausią biustą?
- Blondinė. Nes jai 18 metų.

- Čarli, ar tu pagalvoji, ką darytum, jei tavo pajamos būtų tokios, kaip Rokfelerio?
- Ne, sere. Aš dažnai pagalvoju priešingai.

- Čia kaime,- pasakoja fermeris vasarotojui,- rytais žmones žadina gaidys.
- Puiku! Prašom jį užsukti pusei devynių!

– Čiukčia, pasakyk tostą…
Čiukčia:
- “Tostą!”

- Dabartinė karta niekuo nesiskiria nuo mūsų,— tvirtina vienas prancūzų psichologas.- Jie taip pat auga. Taip pat eina į licėjų. Taip pat surūko savo pirmąją cigaretę. Taip pat išeina iš namų. Taip pat veda. Taip pat gimdo vaikus. Tiktai viską daro nuo kito galo.

- Daktare, ar operacija praėjo sėkmingai?
- Koks “daktare”?! Aš – Šventasis Petras!

- Daktare, aš daugiau nebegaliu,- sako vyriškis, įėjęs į gydytojo kabinetą.- Aš užmiegu darbe.
- O kur jūs dirbate?
- Dirbu mėsos kombinate.
- Ir jūs užmiegate pjaudamas karves?
- Ne, karvių aš nepjaunu, aš skaičiuoju avis.

- Daktare, kaip man gydyti vyrą?
- Madam, jis absoliučiai sveikas.
- Bet vakar jis parbėgo namo ir pradėjo šaukti, kad visi šunys eina gatvėmis su išskleistais skėčiais!
- Madam, ar jūs atsimenate, kokia vakar buvo liūtis?

– Daktare, ką jūs pasiūlytumėte man nuo nemigos?
- Išgerkite prieš miegą stiklinę pieno ir suvalgykite sutrintą obuolį.
- Daktare, bet lygiai prieš šešis mėnesius jūs uždraudėte tą obuolį.
- Teisingai, bet užmirštate, kad per tą laiką medicina padarė milžinišką žingsnį į priekį.

2 komentarai:

Anonymous rašė...

mano vyras yra rūpestingas ir mylintis vyras, bet apie 6 mėnesius jis buvo atitolęs nuo manęs ir vaikų, jam neberūpi mūsų savijauta ir beveik nemiega namuose, aš kelis kartus meldžiau, bet visi mano prašymai nukrenta ant kurčiųjų ausis būti nuoširdžiais draugais, tie 6 mėnesiai man buvo pragaras. Aptariau savo problemą su drauge, kuri man papasakojo apie šį puikų gydytoją, vadinamą daktaru AJAYI, kuris padėjo jos pusbroliui santuokoje. Aš buvau skeptiškas, bet nusprendžiau pabandyti, viską, kas vyksta mano šeimoje, paaiškinau daktarui AJAYI ir jis papasakojo. Aš atlikau tam tikrus dalykus namuose, vykdžiau visus jo nurodymus ir mano didžiausiai nuostabai vyras grįžo namo trečią dieną sakydamas, kad nežino, kas jį užklupo, kad jis gailisi dėl to, ką išgyveno mane ir vaikus. , dabar mes vėl gyvename kaip šeima. Jei jums reikia pagalbos jūsų santuokos namuose, susisiekite el. paštu:drajayi1990@gmail.com arba Whatsapp / Viber numeriu: +2347084887094 Mes grįšime man padėkoti, tai pažadas

annonymous rašė...

Laba diena, draugai, aš niekada netikėjau superfeshier dėl savo profesinės patirties kaip gydytojas, kol nesutikau daktaro Ajayi, galingo burtininko, kurio darbas yra nuostabus. Turėjau problemų per 12 metų trukusią santuoką, kai sužinojau, kad mano vyras užmezgė romaną su savo kolega, todėl aš su juo susidūriau, jis man galėjo pasakyti tik tiek, kad turėčiau būti pasiruošusi skyryboms, nes jis manęs atsibodo. Tai tikrai nustebino. nes po dviejų dienų gaunu iš jo skyrybų dokumentą, prašau jo liautis, bet jis pasielgė keistai, net nepagalvojęs, kaip tai paveiks mūsų vaikus, tai buvo tada, kai su drauge aptariau savo problemą ir ji papasakojo kaip buvo panašioje situacijoje, bet daktaras Ajayi padarė jai meilės burtą, kuris išgelbėjo jos santuoką, buvau nusiteikęs skeptiškai, bet tikrai nenoriu nepavykusios santuokos, todėl kreipiausi pagalbos į gydytoją, paaiškinęs jam savo situaciją, man pasakė, turi būti padaryta, o šiandien mano vyras vėl su manimi susitaikė ir nutraukė visus savo blogus veiksmus su manimi. Jei jūsų santykiuose kyla problemų, daktaras Ajayi yra paskutinė jūsų sprendimo stotelė. Galite susisiekti per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com